Dary uczynione przez złego człowieka nie przynoszą korzyści. Eurypides

colepsze Porotherm cz Kozłowice

aaaaTesty Na Rakaaaaa

Temat: Grupa TARNOWSKIE GóRY
Mam na zbyciu pozostałości po budowie:
Pustak porotherm Wienerberger 25 P+W 55 szt
Pustak poroton Roben 11.5 P+W 54 szt
Pustak wentylacyjny ceramiczny cerpol Kozłowice (19x19) 14 szt
Pustak stropowy żużlobetonowy deklowany 20 szt
Belka stropowa Teriva dł. 3m 2 szt
Zbiornik na wodę 1000 litrów
Do odebrania w Tarnowskich Górach Repty Śl.
Tel. 604 484 480
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=61547



Temat: Komentarze do Pchełki Ani i Grzesia

AGP, a ja ciagle Cie nekam o ten porotherm. Dzis znowu obdzwanialam hurtownie, wszedzie ponad 6 zl, ale mam juz w glowie metlik. Proponuja zamienniki typu Leier, Kozlowice, tansze fakt, ale czy dobre? :cry:
Ale ja chyba dopiero zakupu dokonam w styczniu, teraz troche sie boje ze mi ukradna. W ogole to troche Wam zazdroszcze ze macie juz fundamenty, jak nie bedzie zimy mozecie budowac juz w styczniu, a u nas czekanie. Architekt miala dzis zlozyc dokumenty w zudzie i dziwnym trafem sie przeziebila, niesetety, wszystko sie przesunie... :cry:

A tearz pytanie z innej beczki, widzialam ze kupiliscie dla budowniczych wc, jak bedziecie je pozniej oprozniac? Ja mialam okazje kupic uzywane za 200 zl z przywozem, ale moj maz sie zastanaiwa nad takim plastikowym wypozyczanym, co go pozniej oproznia firma, tylko ta cena...

Czy mozna do Was kiedys podjechac na dzialeczke? Od nas, mieszkamy na Olechowie w Lodzi, to jakis pewnie niemaly kawalek, ale zawsze mozna byloby na zywo wymienic doswiadzcenia. :lol:
Co do pustaków, my zdecydowaliśmy się na ceramikę poryzowaną Winebergera. Leier jest bardzo nierówny. Są problemy z pióro-wpustem. No chyba, że chcecie proste.
Kozłowice są bardzo dobre, ale to jest cegła max. Nie ma porów - jest zimna...
Przerabiałam też gazobeton i silkę... Wygrał jednomyślnie Wineberger ;-)
Jeszcze nie szukam najtańszego. Załatwiamy banki... :evil:

Na działeczkę serdecznie zapraszamy :wink: Musimy się tylko umówić, bo z racji pogody i braku prac bywamy tam rzadziej.
Bardzo chętnie pogadamy i wymienimy doświadczenia ;-)
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=143463


Temat: Cerpol Kozłowice- czy kotoś budował ???
ja mam dom z cegły z kozłowic -pustak poryzowany 30P+W. Na początku myślałam o porothermie (sila reklamy :(:(:(), ale wg mnie Wiennenberger to porażka. Nie wiem jak dziś, jak ja kupowalam kozlowice - w 2004 roku - cena byla wyższa o okola 20% od Porothermu. Ale wg mnie wartu kupić ten towar.
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=80953


Temat: Ceramika poryzowana Kozłowice: MEGA-MAX 250 P+W - opinie?
Przeglądając archiwum można natknąć się na wiele postów osób, które przymierzały się do budowy ścian z ceramiki poryzowanej z Kozłowic.

Czy ktoś już postawił dom z tej ceramiki? Jakie wrażenia?

Ja mam w projekcie Porotherm 25, ale po przeczytaniu baaardzo wielu niepochlebnych opini co do jego wytrzymałości chyba podziękuję za wyroby Wienerberger'a...
.
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=46767


Temat: 3,08zł za PTH30P+W to ok cena?
Witam.
Na Śląsku i w okolicy jest promocja na porotherm 30 i 25.
Firma Wienerberger daje 25 oczek a skład średni 10 to daje 35% upustu od cen katalogowych oczywiscie odmiany 15.
Za Wienerbergerem poszedł Cekpol Kozłowice i ma maxy 288 daje duży upust 1.65 zł. za sztukę, a ten pierwszy dyktuje cene na rynku.
Każdy skład który ma w ofercie Wienerbergera daje takie upusty uzyskanie kwoty 2.95 jest bezproblemowe, a cena katalogowa nie istnieja na dzisiaj.
Powodzenia w negocjacjach!!!!!!
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=27768


Temat: Ile płacicie za poroterm
nie brałam ich pod uwagę, bo wycena jaka dostałam położyła mnie na kolana (o jakieś 20% drożej niż moje KOZŁOWICE i o 30% drożej niż POROTHERM). Co do jakości to nie mogę się wypowiadać. Na górnym śląsku BIEGONICE nie są zbyt popularne, chociaż sprzedający wypowiadał się o BIEGONICACH raczej pochlebnie.
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=16377


Temat: Grupa łódzka

co sądzicie o poniższych cenach (jak udało się wam poszukać niższych cen proszę o info) - zachodnia strona łodzi:
bloczek betonowy 12x24x38 - 3,40 zł
porotherm 30 pw 4,98 zł
porotherm 25 pw 5,85 zł
porotherm 11,5 pw 6,67 zł
pustak keramzytowy Teriva 3,96 zł
komin schiedela dł 8,3 fi18 rondo plus 3800zł
roben monza plus 3,13 zł
brass celtycka 2,28 zł
ceny Brutto z 22% z dowozem i rozładunkiem
Ceny to zawsze znajdziesz niższe. Zależy jak bardzo chcesz przy tym chodzić. Ja w listopadzie miałem
pustak teriva 3,38
max kozłowice 25 PW 5,2
Ceny brutto z dowozem. Teraz pewnie można jeszcze taniej, wszystkie materiały przywożone na raz, tirami. Różnice nie są duże, ale ziarnko do ziarnka ...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=770


Temat: ''PROMOCJA NA GWIAZDKE''
Pustaki scienne POROTHERM WIENERBERGER
Sciana dzialowa - 15%
nosna - 15%
---------------------------------------------------------------
Pustaki scienne KOZLOWICE
Sciana nosna max.188.200 - 40%
Pozostale sciany - 21%
---------------------------------------------------------------
Pustaki stropowe POROTHERM - 15%
KOZŁOWICE - 15%
---------------------------------------------------------------
NADPROZA POROTHERM - 17%
YTONG - 8%
PREFBET - 17%
---------------------------------------------------------------
Pustaki stropowe POROTHERM - 17%

Rabaty od ceny katalogowej.
Transport caly kraj.

tel.660435506 e-mail.Krzysiekwika@o2.pl


Z powazaniem
Krzysztof Mielczarek
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=28366


Temat: Projekt Atlas z Domusa
Witam Atlasowiczów!

Własnie czeka mnie trudny etap zakupu materiałów i chciał bym się dowiedzieć, jak sprawdziły się u Was dane zawarte w zestawieniu materiałów (w kosztorysie lub w materiałach pomocniczych zawartych w projekcie)? Szczególnie interesuje mnie kwestia elementów konstrukcji żelbetowej (stali zbrojeniowej). Można dokonać zakupu na podstawie tych materiałów, czy warto postarać się o dodatkowe, niezależne obliczenia?

Tak ogólnie to według moich obliczeń potrzebuję:
- na fundament bloczek betonowy 38x25x14, ok. 1300 sztuk
- na ściany zewnętrzne Porotherm 25 (a właściwie kozlowice Mega-Max 250, 1750 sztuk
- na ściany działowe, beton komórkowy 59x24x12, ok. 760 sztuk
- obliczenie stali wolał bym sobie oszczędzić, gdzyż nie jest to takie proste...

Przypuszczam, że każdy z nas i tak buduje w troche odmiennej technologii, ale za wszelkie dane w celu porównań będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Darek
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=48999


Temat: Komentarze do Pchełki Ani i Grzesia
AGP, a ja ciagle Cie nekam o ten porotherm. Dzis znowu obdzwanialam hurtownie, wszedzie ponad 6 zl, ale mam juz w glowie metlik. Proponuja zamienniki typu Leier, Kozlowice, tansze fakt, ale czy dobre? :cry:
Ale ja chyba dopiero zakupu dokonam w styczniu, teraz troche sie boje ze mi ukradna. W ogole to troche Wam zazdroszcze ze macie juz fundamenty, jak nie bedzie zimy mozecie budowac juz w styczniu, a u nas czekanie. Architekt miala dzis zlozyc dokumenty w zudzie i dziwnym trafem sie przeziebila, niesetety, wszystko sie przesunie... :cry:

A tearz pytanie z innej beczki, widzialam ze kupiliscie dla budowniczych wc, jak bedziecie je pozniej oprozniac? Ja mialam okazje kupic uzywane za 200 zl z przywozem, ale moj maz sie zastanaiwa nad takim plastikowym wypozyczanym, co go pozniej oproznia firma, tylko ta cena...

Czy mozna do Was kiedys podjechac na dzialeczke? Od nas, mieszkamy na Olechowie w Lodzi, to jakis pewnie niemaly kawalek, ale zawsze mozna byloby na zywo wymienic doswiadzcenia. :lol:
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=143463


Temat: GRUPA ŚLĄSK GÓRNY I OKOLICE
Porównywałem jedynie MAX z Biegonic – Zesławic, Biegonic - Nowy Sącz, Leyera – z Tarnowa, Maxa z Sławkowa i właśnie z Kozłowic. Najlepiej wypadły w porównaniu Kozłowice. Ja kupowałem w Dekorgipsie wczesną wiosną po 1,77 z transportem. Teraz niestety zmieniło się nieco. Cerpol wlicza koszty transportu hurtownikom i ceny skoczyły do góry. Przed chwilą dzwoniłem do Dekorgipsu i powiedziano mi że z ceną mogą zjechać góra do 2,05 zł. (chociaż mi jedną brakującą paletę sprzedano teraz po 1,80zł). Ale jest jeszcze szansa kupić ten pustak za około 1,82 zł w Dedeko II (Będzin ul. Piastowska tel 2676508). Poza tym dowiedziałem się że Biegonice - Zesławice wymieniły linie produkcyjne i że jakość oferowanych teraz pustaków wzrosła. Jednak tą informację należało by sprawdzić.
Namiary na dekorgips znajdziesz na stronie www.dekorgips.com.pl
A jeśli chodzi o porotherm to cenowo wyszedł drożej, a jakościowo nie jest lepszy od MAX’a Kozłowickiego. Zamierzałem dać na MAX’a 10 cm styropianu (zgodnie z zaleceniem producenta), ale kierownik budowy i znajomy namawiają mnie na 12cm i na dzień dzisiejszy wydaje mi się że tyle położę.
Pozdrawiam
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=562


Temat: Buduję dom-pracownia Jelenia Góra projekt W-49.12
Witam.
Widzę, że przybywa nas 49.12-fanów coraz więcej.
A ja muszę się pochwalić, że u mnie już się mury pną do góry. Mieliśmy wielki dylemat czy budować ściany zewn. z Porothermu, Thermopora, czy pustaków Eder, więc w końcu wybraliśmy.... Mega Max z Cerpolu Kozłowice. A pod koniec bieżącego lub na początku przyszłego tygodnia - ekipa będzie zalewała strop.
Trzeba będzie się chyba powoli rozglądać za oknami, co prawda to wydatek dopiero na początek przyszłego roku, ale jest z czego wybierać, a i ceny b.zróżnicowane. Na razie mamy wstępny kosztorys na okna z MS Okno z serii sevenline - wyszło ponad 18 tyś. zł, ale mamy nadzieję, że w zimę będą trochę niższe ceny, a ile Wam wyliczono koszt okien?
Słuchajcie, mam jeszcze jedno pytanie. Czy może ktoś zabudowywał, bądź zamierza zabudować daszek nad wejściem, tak by powiększyć garderobę na poddaszu. Mnie taki pomysł bardzo kusi, a sprawa jest nagląca, bo niedługo trzeba się będzie zdecydować jak to rozwiązać. Macie może jakieś sugestie w tym temacie. Z góry dzięki za wszystkie pomysły. Trzymajcie się, Monika
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=73723



Odnośniki

Cytat


Jak sobie podchmielisz, tak się wyśpisz. Witold Zechenter
Jak można w tym zalewie wyjącej rąbaniny zdobyć się na czułość, tkliwość, serdeczność, skoro jest się najpierw poirytowanym, rozwibrowany, rozdygotanym, a zaraz potem otępiałym i zobojętniałym? s. 207 Zofia Kucówna - Zdarzenia potoczne
Dementi to tymczasowe zaprzeczenie faktu, który jutro zostanie potwierdzony. Richard Crossman
Dementi to potwierdzenie w formie zaprzeczenia. Andr‚ Francois-Poncet
Edamus, bibamus, gaudeamus! Post mortem nulla voluptas - Jedzmy, pijmy, radujmy się! Po śmierci nie ma już przyjemności